"Be weird.Be random.Be who you are.Because you never know who would love the person you hide."

vineri, 7 decembrie 2012

Ea,suflet fantomă


Nu mai am nici macar curaj sa scriu .Mi-e teama ca nu cumva fiecare cuvant pe care il voi scrie sa ma intoarca.
Ai inceput chiar sa dispari din gandurile mele , printre amintiri esti si tu dar cand iti rostesc in sinea mea numele , revin la normal.
Pare ca nu mai esti printre noi , insa stiu ca sufletul tau este tot aici.
Uneori am impresia ca ne asemanam mult , imi mai spune lumea despre tine si parca ma descrie.Multumesc pentru aceste cateva zile in care n-ai mai fost aici.
Sper ca esti bine.

5 comentarii:

  1. O clipă de singurătate face cât o zi frumoasă de primăvară! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. atunci imi doresc sa fiu mereu "singura"..

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu e bine mereu, ci doar uneori. Sunt frumoase restul anotimpurilor :)
    Aici ai răspunsul meu :http://inimadeprintesa.blogspot.ro/2012/12/dumnezeul-meu.html
    Dacă mai ai întrebări și nu vrei să le pui pe blog, te aștept cu aici: friendsfindahome@yahoo.com. Chiar aș vrea să vorbim!
    O seară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pt ca ti-ai facut timp pentru mine:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu mult, mult drag!
    De fapt eu îți mulțumesc, azi am văzut o minune!
    Vreau să te invit să scrii în Concursul ”Povestea de dragoste aunei de prințese”, poate nu e momentul, dar simt că trebuie să te invit! :)

    RăspundețiȘtergere