"Be weird.Be random.Be who you are.Because you never know who would love the person you hide."

miercuri, 5 iunie 2013

Floare albastra, sa-ti aminteasca

Rasfoiesc fotografiile trecutului si suspin .
Privesc si am impresia ca au trecut atat de repede.Stiu ca unele momente au fost atat de dureroase , altele pline de bucurie si satisfactie .

Uneori ne trezim si privim inainte spunand ca trecutul nu conteaza pentru ca tindem sa vedem doar ceea ce e greu , rau , gunoiul din viata noastra .
Fiind usor depresiva ma afund rapid in ganduri care in mare parte ma revolta alte ori chiar avand puterea de a ma dobori.
Azi vreau sa privesc imaginea trecutului meu si sa vad zambetele , lacrimile emotiilor , primul sarut , prima noastra plimbare , primul nou nascut imbratisat , primul cantec , prima strangere de mana.
*
Iarta-ma si crede-ma, uneori ma detest pentru usurinta cu care ma inec in regrete dar iti multumesc ca tu faci din gunoi , durere, suferinta , trairi ce unii le gasesc poetice doar ceea ce sunt in mod fizic si imi amintesti de trairea suprema , de ceea ce este cu adevarat poetic , iubirea.

Iubirea ta care uneori se ascunde si se joaca ,se arata in atat de multe forme..
Cea mai mare teama a fost sa uit si iti multumesc ca tu nu ma lasi .
Nu ma lasi sa uit de ceea ce suntem noi si te rog ca nici tu sa nu o faci.
Am obosit sa traim in ceea ce oamenii spun "normalitate".Oamenii normali nu se bucura , nu traiesc fericirea chiar si prin lucruri mici.
Floare albastra , sa iti aminteasca!
**


"Traia . Ceea ce presimtise exista.
Viata nu era efort, mers lent spre imbatranire, 
cedari si resemnari;viata era delir,tumult in soare,
bucurie respirata"-Lorelei







2 comentarii:

  1. Viața ne aduce mereu înapoi în trecut, chiar dacă uneori refuzăm asta. Avem senzația că ne înnecăm în amintiri dureroase, când de fapt, acele amintiri ne-au făcut să apreciem viața și fiecare clipă.
    Mi-e dor de zilele petrecute cândva impreună! Abia aștept să ieșim! Pup! Mulțumesc pentru că mă citești!

    RăspundețiȘtergere
  2. Recunosc faptul ca acele trairi m-au facut poate cea de astazi insa nu pot sa nu ma opresc asupra regretelor pe care unele momente le aduc pana in prezent.

    Si mie imi este dor de acele zile si poate ca o pare din mine inca si le mai doreste !Ma bucur tare mult pentru modul in care am inceput sa tinem legatura si-mi face o deosebita placere sa te citesc:)

    RăspundețiȘtergere