"Be weird.Be random.Be who you are.Because you never know who would love the person you hide."

duminică, 16 iunie 2013

Junal partea a VI-a

"Era în mine o chinuitoare nevoie de orizont noucuratde o înţelegere 
limpede a lucrurilor."

Am ales un nou drum , in care pe alocuri esti si tu.Minciuna.Mereu esti si tu .
Dar m-am ambalat atat de frumos in ceea ce poate toti doresc sa vada in mine.Un om rational , optimist si dornic de a lupta pentru tot ceea ce rezerva viata.
Uite ce e : nu exista verticalitate in lipsa ta.Daca acum ceva timp tu defineai iluzia mea , astazi nici macar atat nu mai am .

Vorbesc de tine , iubitul sufletului meu .Ma intreb ce spirit hilar poate ascunde fiinta mea , cum vorbesc despre iubire intr-un mod poetic , cum cred cu desavarsire in romantism , in iubiri unice si totusi tai toate trairile noastre prin durere , pacat , minciuna .
Iti permit sa iti spun ca in ciuda iubirii  tale sunt greseli pe care nu le poti repera iar tu nu stiu de ce dar intr-un mod ironic parca esti definit de ele.
Ma intrebi de ce nu ma intorc , de ce nu uit sau macar de ce nu incerc.
Nu pot continua un inexistent.Revolta.Esti totul.
Aleg sa resimt dorul pentru ca numai el poate masura intensitatea si adancimea dragostei.
Mi-e dor de tot .Nici nu stii ce greu este sa redai culorile , vibratiile aerului , sunetul unei clipe doar a pentru a simti iar implinire.
Unde am gresit?Am ajuns sa traiesc prin dragostea ta de om iar atunci cand ai disparut , se pare ca ai lasat in jurul tau doar moartea.
M-am restras .Sunt singura si astept sa te simt din nou .
Deocamdata nu iubesc...decat iubirea.












"Nu, n-am nevoie de scuze. 
Mi-era dor de iubire... 
Un dor vechi şi cumplit."















4 comentarii:

  1. "Vorbesc de tine , iubitul sufletului meu .Ma intreb ce spirit hilar poate ascunde fiinta mea , cum vorbesc despre iubire intr-un mod poetic , cum cred cu desavarsire in romantism , in iubiri unice si totusi tai toate trairile noastre prin durere , pacat , minciuna "... Dragostea ne schimba intr-un mod atat de radical, ca ajungem sa nu ne recunoastem. Ci sa ne redescoperim, prin trairile oferite de intensitatea sentimentelor pentru cel iubit...
    Imi place ciclul acesta de pagini de jurnal. Foarte inspirata idee.
    Frumoasa postare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea,iti multumesc din nou ! Astept sa citesc ceva nou si la tine:)

    RăspundețiȘtergere