"Be weird.Be random.Be who you are.Because you never know who would love the person you hide."

joi, 20 iunie 2013

Jurnal partea a VII-a

“Întoarce-te mereu în centrul inimii tale, acolo sigur vei găsi, de fiecare dată, pacea“.

Prostii.Incep sa regret ca uneori mai cred si cuvintele unor oameni.
Daca ma gandesc bine nu gasesc cuvinte potrivite pentru a descrie actul in sine de minciuna.Cum definesti o persoana care profita de increderea pe care o ai  iar ea te construieste din falsuri.
M-am intors in centrul inimii mele pentru a mai cauta firmituri de adevar in toate minciunile tale.Si gasesc
 doar consum , consum , consum.
Un om ,un consumator .Nu stiu daca intelegi .
Mi-ai vorbit candva de un rezervor afectiv.
Ai golit rezervorul prea multor oameni prin decaderile tale .
Ai sters inocenta iubirii.

Am gasit mirajul dupa care am alergat, un castelul fermecat pe care l-am cautat.
Era din carti de joc...
Un fals.
Am crezut ca e frumosul acela pur cand de fapt tot ce trebuia sa vad in tine era un profesor al vietii.
Aceasta este lectia ta :
m-ai invatat sa ma insel pe mine cu mine.








Promisiuni de nisip, atat ai construit.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu