"Be weird.Be random.Be who you are.Because you never know who would love the person you hide."

sâmbătă, 8 iunie 2013

Jurnal partea a IV-a ( Îţi mai aduci aminte ziua când ai luat soarele şi mi l-ai pus în suflet?)

"O viata pe care n-asi fi banuit-o vreodata, viata garii de nord".

Prin asta am definit viata noastra din luna februarie pana pe 5 iunie .Intalniri cu lacrimi in ochi si cuvinte ce iti umpleau sufletul in locul acela , in Gara de Nord.


Nu voi uita niciodata emotiile adolescentine pe care le aveam atunci cand urma sa ne intalnim .
Ma asteptai mereu pe peronul 4 cu un buchet de lalele , pentru ca stiai ca imi placeau .

Nu contest faptul ca in ciuda romantismului pe care poate il da acest episod din noi , a fost sfasietor de greu.Dupa un timp, s-a furisat pe poarta inimilor noastre fiinta unui vals facut numai din farmec si nostalgie.Zambesc .Nopti lungi privind cerul , flori pastrate in cartile preferate , biletele de dragoste , 11 mai 2012 , Parcul Herastrau,lucruri de suflet pentru care iti multumesc.

*
Am realizat ca  viaţa e mult mai grea decât moartea.
Ne-am confruntat cu esecul , boala ,temerile ,(ea a iesit din viata noastra asa cum a intrat;o efemera lasand-o sa ii placa doar ce intelegea sau poate ca intelegea numai ceea ce i-ar fi placut) lucruri ce cu ceva timp in urma nu mi le puteam imagina.
Si mi-am pus mii de intrebari daca nu cumva dragostea sfaramase acel echilibru sanatos si ne cufunda în nebunie.
Dar nu , iubirea noastra a invins totul.
**












"Timp de o oră şi jumătate, i-am şoptit încontinuu, 
cu pauze mici ca între bătăile inimii,
 cele două cuvinte magice
 care răsună în toate limbile şi pe toate mediteranele."



6 comentarii:

  1. Bună!
    Cum am putut să pierd atîtea lucruri?
    Ce frumoasă poveste ai!
    Eu acum sunt în sesiune. Mai am vreo 3 săptămîni. Voi inrta mai rar pe bleg, dar apoi voi fi la zi cu cititul postărilor. Sper că nu se termină urît că plîng :(
    O zi frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc pentru ca m-ai citit si te mai astept pe aici.
    Succes in sesiune!
    O zi cu zambet:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai stiut sa faci un happy end. Bravo.

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti multumesc pentru ca ai intrat si m-ai citit.
    O zi cu zambet!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie Gara de Nord mi se pare unul dintre cele mai dezolante locuri din București.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da , subscriu comentariului tau insa in cazul de fata , Gara de Nord, un loc atat de deprimant a avut o importanta semnificativa.

    "Nu stii, ca numa-n lacuri cu noroi in fund cresc nuferi?”

    RăspundețiȘtergere