"Be weird.Be random.Be who you are.Because you never know who would love the person you hide."

marți, 20 august 2013

Jurnal partea a XIV-a

A trecut ceva timp.
Poate ca am invatat tot ceea ce am spus inainte insa tot atat de pierduta ma simt atunci cand gadurile ma robesc.
Inspir.
*
Parca am un deja-vu .Acum 2 ani intr-un context diferit plecam croindu-mi un drum care in opinia mea de atunci trebuia sa fie exceptional fata de ceea ce traisem  .Insa m-am lovit de realitate si am vazut ca drumul meu n-are nici macar piatra cubica , pentru ce sa ma mai gandesc la asfalt.
Un drum din pietris aruncat pe alocuri si mult praf .
Acum imi dau seama care a fost rolul prafului care daca ii permit sufletului meu un moment de sinceritate il detestam .
Am trecut uneori cu viteza , el s-a ridicat si a lasat parca ceata in urma mea.M-a vindecat de multe rani pentru ca nu le-am mai putut vedea .
Azi sunt intr-o intersectie relativ importanta .Trebuie sa ma orientez din nou .
Multumitoare sunt Aceluia care m-a invatat ca nimic nu trebuie facut doar prin filtrul gandirii.
M-a invatat sa merg inainte cand spune El si sa ma opresc tot atunci .Doar asa sunt biruitoare .M-a invatat sa accept ca atunci cand aleg stanga sau dreapta in locul directiei Lui , sunt doar condusa de ceea ce vreau eu , nu ceea ce este mai bun pentru mine.

Ma leg de cat mai multe aspecte din viata mea pentru ca au fost destul de multe schimbari pe care El
Le-a adus.
Expira!
**
Ma intorc din nou la iubire pentru ca imi defineste viata.
Vreau sa marturisesc ca pana de curand am fost in stare sa aduc toate argumentele in fata lumii pentru a confirma faptul ca eu stiu ce inseamna a iubi .
Dragule , habar nu aveam.
Abia acum am inteles ce inseamna iubirea vazuta prin prisma Lui .
Cu riscul ca ai mai primit cateva scrisori , iti spun:
   "  Iubitule ,

          Te rog sa ma ierti pentru ca am pierdut atat de mult timp in care nu te-am iubit asa cum a vrut Acela.Iarta-ma ca in ciudat faptului ca El mi-a spus ca tu esti pentru mine , m-am lasat condusa de firescul meu si poate te-am daramat.

         Vreau sa iti spun ca azi te iubesc cu o iubire pe care abia acum o invat .
O iubire care hraneste , simte , plange , rade , o iubire diferita de ceea ce am simtit noi .Stiu ca am renuntat atat de mult , stiu ca ai renuntat atat de mult si de atatea ori ne-am dezamagit reciproc.

Iubitule ,
Am invatat sa iti iubesc dorul si iubirea pe care o ai pentru mine.Lasa-ma sa te fac sa zambesti zicandu-ti ca iti promit ca am dreptate atunci cand iti spun ca fiecare zi ne este promisa noua ."


Pentru ceva vreme am definit cu totul altfel iubirea insa astazi , puteti sa radeti dar a iubi inseamna a invata.
Este in natura noastra sa fim diferiti .
Vezi tot felul de certificate care sustin ca iubirea e atunci cand unul se completeaza pe celalalt.Unul este timid, celalalt sufletul petrecerii .
Prostii .
Cei care traiesc iubirea adevarata sunt aceia care au ajuns in momentul in care au acceptat faptul ca trebuie sa invete .
Inveti sa taci , sa razi , sa plangi , sa accepti , sa alegi , sa lupti , sa speri , sa iti doresti .
Nimeni nu a stiut ca va sfarsi cu persoana aleasa.A invatat sa isi doreasca asta iar apoi sa lupte.
Imi permit sa spun :Consuma-te pentru iubire.
Strangi la nesfarsit si mori neimplinit.Consuma-te prin iubirea de El , iubirea de oameni .
Incearca sa traiesti intr-o zi pentru El si vezi cum toata energia si iubirea din lume nu iti ajung.
Pentru ca vine momentul acela in care te simti epuizat si trece o pasare deasupra ta si inevitabilul se intampla .N-ai sa mai iubesti pasarea pe care El a creat-o .Ai sa uiti ca ea te-a invatat ce inseamna sa zbori .
Consuma-ti iubirea in fiecare zi! 
Crede-ma , nu se epuizeaza niciodata .











"Am invatat sa iubesc ,ca sa fiu iubit"






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu