"Be weird.Be random.Be who you are.Because you never know who would love the person you hide."

duminică, 14 aprilie 2013

Iubire pentru tine.

"Ce importanta are sub ce nume apare iubirea?"

Au fost clipe , s-au legat si au format momente iar azi te privesc si ochii imi lacrimeaza pentru ca te vad atat de frumos , atat de bun , copil , sensibil , vertical .Nu e tristete pentru ca te-am gasit pe tine intr-o lume atat de dezordonata.

Chipul tau contureaza nu stiu ce vis , pentru ca uneori nu-mi pot imagina ceva mai frumos iar glasul tau..picteaza atent sufletul meu , in culori ce nu le-am mai cunoscut.
Simt iubire pentru tot ce defineste fiinta ta .





2 comentarii:

  1. "Aud vibrand vocea ta in toate zgomotele lumii.Iubirea este cea mai inalta fericire la care poate ajunge omul, caci numai prin ea cunoaste ca el e mai mult decat el insusi, ca e una cu totul." – Rabindranath Tagore

    Iubirea ne schimba. Ne scoate la suprafata tot ceea ce e bun in noi. Prin iubirea fata de cel de langa tine , te redescoperi pe tine insuti. Si ramai uimit cat de multa dragoste,iubire,fericire se poate ascunde intr-un suflet. Te intrebi, oare unde incape atata dragoste...
    Consider ca e cel mai inalt sentiment al vietii. Pe care ar trebui sa-l valorificam la maxim...pentru ca viata nu e decat un fir de nisip in clepsidra batranului timp...
    Te pup ! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este! Insa imi place sa cred ca iubirea inseamna viata.
    Nu te poti bucura de nimic daca nu ai aceasta traire!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere