"Be weird.Be random.Be who you are.Because you never know who would love the person you hide."

luni, 16 septembrie 2013

Te-am lăsat să pleci iubindu-te

Ai plecat și nu te-ai uitat în urma ta.M-ai lăsat într-o agonie , cu întrebări ale căror răspunsuri nu pot să le mai dau.N-am știu niciodată să îți explic iubirea...Cel puțin iubirea mea...Acum parcă e moarte în jurul meu ...
Nu te mai simt în niciun loc.Am rămas doar cu regretul promisiunilor tale...
Nu îmi mai amintesc sărutul nici ultimul "te iubesc"...
Te-am lăsat să pleci iubindu-te.Acum ce mi-a mai rămas?
Numai ochii închiși ascunși de lume mai găsesc liniștea.Soarele îmi amintește al tău zâmbet...Noaptea , lumina ochilor tăi.Numai somnul îmi mai e prieten.
Ieri și azi și maine...Am invățat să accept al nostru "rămas bun"Să văd că ești pe un al drum...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu