"Be weird.Be random.Be who you are.Because you never know who would love the person you hide."

luni, 24 septembrie 2012

Tu nu vei pleca.

"Trebuie sa existe un colt de lume în care viata e frumoasa. Fericirea trebuie sa existe. Sau poate e nevoie de un potop, de un cutremur, de niste mâini uriase care sa zgâltâie globul, si totul sa înceapa din nou..."

Cella Serghi


Ma doare cumplit .Urasc acea foaie alba in care din cateva litere si cifre iti poti vedea oarecum viitorul.
Nu-mi poti intelege zbuciumul pe care l-am avut atunci cand am privit-o si dintr-o data firul care ma tinea rationala , in picioare,s-a taiat.Am vazut diagnosticul si am simtit ca a reusit.A reusit sa ma atinga acolo ,unde simteam o insuportabila durere.Acolo unde nu mi-am imaginat vreodata ca vom ajunge.Acolo unde doar intr-un vis urat am mai trait senzatii.
Nu  te va lua nimic.Ma crezi ?
Fiecare obstacol incearca rabdarea..Tu esti al meu.
Plang.Stii de ce ? Pentru ca iti pot spune totul , iti pot demonstra totul ca sa te simti in siguranta.Dar nu-ti pot lua gandurile seara cand te pui in pat.Ma pot alinta asa cum iti place tie si iti pot darui totul .TOTUL.
Vreau sa nu ti fie frica.Da?"Când esti aici cu mine nu mai mi-e teama de nimic; nici chiar de moarte. Când nu esti mi-e frica..."

Ti-am promis.Nu vreau sa-mi fie frica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu